Witamy na Skoki-forum.pl Zapraszamy do rejestracji!
 Ogłoszenie 
Zapraszamy do wspomagania finansowo forum: zasilacz portfela

Zapraszamy na audycję "Trubadurzy skoków" prowadzoną przez Ski Jumping Wolfpack w najbliższą niedzielę o godzinie 20 tutaj.


Zapraszamy do udziału w finałowym Quizie wiedzy o skokach narciarskich - Ostatni start 27 marca (poniedziałek) o godzinie 19:30

Poprzedni temat «» Następny temat

REGULAMIN FORUM! [NIEAKTUALNY]


Autor Wiadomość
piki
Jury meeting




Ulubiony Skoczek: Stoch, Ma?ysz i Chedal
Grupa: Zdobywca pucharu CoC
Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 1296

Poziom: 31
HP: 177/2536
 7%
MP: 1211/1211
 100%
EXP: 16/104
 15%
  Wysłany: 2012-11-03, 21:28   REGULAMIN FORUM! [NIEAKTUALNY]

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Każdy użytkownik zarejestrowany w serwisie musi się zapoznać z powyższym regulaminem i go przestrzegać.

2. Każdy user na łamach forum może wyrazić swoje zdanie, lecz nie ma prawa w tej wypowiedzi używać wulgaryzmów, obrażać innych użytkowników, skoczków itp:.

3. Użytkownik rejestrując sie na serwisie skoki-forum.pl musi zaakceptować regulamin tylko raz, gdyż zakładanie multikont jest surowo zabronione.

II. REGULAMIN PISANIA POSTÓW

1. Każdy post napisany na forum, z wyjątkiem tych hyde-parkowych musi posiadać przynajmniej dwa sensowne zdania lub musi wnosić coś ciekawego do dyskusji. Posty typu "aha" lub "lubie go" będą najpierw usuwane, a przy notorycznych wykroczeniach uzytkownik będzie karany warnem.

2. Wypowiedź nie może zawierać wulgaryzmów, treści wulgarnych do osób trzecich oraz temat nie może poruszać tematów rasistowskich, religijnych itp:. Za każdy taki post użytkownik jest karany jednym warnem.

3. Aby napisać post należy być zarejestrowanym!

4. Pisanie postu pod postem w odstępie krótszym niż 3 dni będzie przy notorycznym powtarzaniu karane ostrzeżeniem.

5. Reklamowanie wszelkich stron www bez zgody administratora (zwłaszcza o tematyce skoków) jest karane warnem lub w łagodnym przypadku słownym ostrzeżeniem. Przed zapytaniem o zgodę administracji user MUSI napisać minimum 10 merytorycznych postów na forum w tematach związanych ze skokami

6. W przypadku wstawiania wyników konkursów wstawiamy tylko i wyłącznie bezpośrednie linki do źródła z wynikami W przypadku newsów na portalach krajowych, pierwszeństwo ma strona winterszus.pl, linkowanie innych polskich stron jest warunkowo dozwolone w przypadku niektórych newsów. Redakcja w każdej chwili ma prawo do nadania ostrzeżenia, za podanie informacji z nieodpowiedniego źródła. W przypadku wątpliwości odnośnie zgodności źródła z regulaminem, użytkownik może napisać prywatną wiadomość z zapytaniem.

7. Każdy post pisany na forum powinien spełniać podstawowe normy gramatyczne. Notoryczne nieprzestrzeganie tych zasad będzie skutkowało ostrzeżeniem.

III. ZASADY PISANIA NA SHOUTBOX

1. Podobnie jak w poście na forum dyskusyjnym wypowiedź nie może zawierać treści wulgarnych skierowanych do osób trzecich oraz temat nie może poruszać tematów rasistowskich, religijnych itp:. Za każdy taki post użytkownik jest karany jednym warnem. Używanie wulgaryzmów nie jest karane, wyrażanie się w ten sposób nie jest wskazane. Przy dużej częstotliwości jednak nie będzie tolerowane i na konto danego użytkownika wpłynie warn"

2. Najlepiej jakby wypowiedź na shoutbox zawierała wszystko to co mamy powiedzieć w danym momencie. Napisanie ponad 5 postów (czyli max 5) pod rząd nie umknie adminom i może sie skończyć nawet ostrzeżeniem. Shoutów pod rząd napisać można więcej (max 7) tylko jeśli między shoutami jest spory odstęp czasu.

3. W przypadku wstawiania wyników konkursów wstawiamy tylko i wyłącznie bezpośrednie linki do źródła z wynikami W przypadku newsów na portalach krajowych, pierwszeństwo ma strona winterszus.pl, linkowanie innych polskich stron jest warunkowo dozwolone w przypadku niektórych newsów. Redakcja w każdej chwili ma prawo do nadania ostrzeżenia, za podanie informacji z nieodpowiedniego źródła. W przypadku wątpliwości odnośnie zgodności źródła z regulaminem, użytkownik może napisać prywatną wiadomość z zapytaniem.

IV. SYSTEM OSTRZEŻEŃ

Waga ostrzeżenia zależy od wielkosci czynu jaki dany user popełni.

Pierwsze 3 ostrzeżenia nie noszą ze sobą konsekwencji, jednak za 4 ostrzeżenia user ma zakaz pisania na forum, a po 7 ostrzeżeniach user nie może nawet przeglądać forum.

Zdjęcie ostrzeżenia jest możliwe w przypadku kiedy dana sytuacja sie wyjaśni (niesłuszny warn lub przeprosiny [szczere]) lub w formie odpracowania, np: Zwiększona aktywność na forum, dofinansowywanie go i inne działania wymyślone przez adminów.

Błagając jednak o np: zdjęcie ostrzeżenia bez przeprosin pogarszacie tylko swoją sytuacje :D .



W razie pytań i niejasności związanymi z regulaminem proszę pisać w temacie.
Ostatnio zmieniony przez Sopel 2016-11-18, 08:21, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest :.
SEO by Spider Friendly Optimized 1.0
Kopiowanie tresci forum bez zgody administracji zabronione!

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11